"Om att vara precis där man ska vara"

En kompis på Facebook la upp den statusen nyss tillsammans med en bild på sig själv och sitt barn. Det är precis det allting handlar om. Att känna att man har allt, inget saknas och livet känns komplett. 

Det var länge sen jag kände så. Jag vill också. Och jag vet vem jag vill ha allt med. Insåg det för nån dag sen. När jag till och med kan tänka mig barn med en kille, då är det rätt. Jag är glad över att känna så, att inse hur jag känner skillnaden mellan rätt och fel. Sen i just det här fallet kommer det nog inte hända, jag vet inte ens om han är singel. Men man kan ju få drömma och hoppas :) 

En bild från morgonpromenaden i Kapellskär igår, lite missnöjd med hur min mobilkamera fångar färgerna. Av just den anledningen kommer jag köpa en ny, Sony Xperia Z3 står på inköpslistan denna månad ;) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0