Morning coffee <3

Redan söndag, den här helgen har gått för fort. Igår var det sadelutprovning med Oliver och vi kom därifrån med nåt jag gillade, inte alldeles alldeles för dyrt heller. Så otroligt tacksam att jag har Micke, Olivers medryttare. Han hängde på och hjälpte mig med allt. Hur grym som helst!
 
Idag blir det ett pass ridning i nya sadeln, åka till Ikea och handla lite prylar till jobbet. Sen Fifty shades of grey på eftermiddagen. Förhoppningsvis hinner jag sola nånstans emellan också. O så tillbaka ner till Norrtälje ikväll. Samma dilemma varje söndag, åka på kvällen och få sova morgonen efter eller få sova hemma en natt till men gå upp svintidigt och åka ner. 
 
Får se hur pigg jag är efter filmen!
 
Tur det finns kaffe om mornarna iaf!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0