Lördagsfrukost

Te, kaffe och stripes på sötpotatis. Trodde jag hade ägg hemma och tänkte göra bananpannkakor men hade i princip inget alls i kylskåpet. Inte bananer heller ;)  Ville ha nåt enkelt och varmt så det blev sötpotatisstripes. Det är paleo även om det möjligen srr lite onyttigt ut. 

Igår och i torsdags var det definitivt ingen jäkla paleo. Har en konflikt på jobbet som jag måste lösa för nu mår jag inte bra alls. Jag tror att det fixar sig bara jag tar tag i det. I torsdags åkte jag hem och tröståt. Lyckades stoppa mig själv nånstans mitt i och det blev inte så illa som det kunde ha blivit, men ändå. Det gör mig dessutom bara mer irriterad på kollegan, att hans stress gör så att jag börjar tröstäta. Självklart är det jag själv som väljer att göra det i slutänden och det kan inte skyllas på nån annan. Men ändå. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0