Krom mot sötsug

Har sjukt svårt med mitt sötsug. Alltså verkligen jävligt förbannat svårt att hålla mig från sött. Är emot alla bantningspiller och liknande men satt och läste om krom idag. Vissa säger att det inte hjälper alls och andra har upplevt att sötsuget försvunnit. Well, you never know until you tried it. Beställde två burkar med kapslar idag men svängde in på apoteket i Norrtälje efter jobbet och köpte en burk där. Ifall inte kapslarna hinner bli skickade tills jag är i Gävle i helgen så måste jag ju vänta till nästa helg. Men nu köpte jag vanliga piller och som GBP-opad tror jag kapslarna funkar bättre. Första tagen idag, uppdaterad nästa onsdag om det blivit nån effekt. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0