God morgon :)

Vissa dagar vaknar man och bara är på ett bra humör direkt, inga problem att gå upp ur sängen och på kontoret i tid.
 
Har insett att jag blogger alldeles för lite om vad jag faktiskt gör om dagarna. Nånstans skriver jag ju ändå för mig själv, dels för att få ut mig alla känslor som bubbler men även för att kunna gå tillbaka vid ett senare tillfälle och se vad jag gjort.
 
Det här är utsikten från vår morgonpromenad näst intill kontoret i Kapellskär. I måndags tittade vi på när Viking Lines Rosella kom och la till utanför kontoret. I morse var det Mariella som körde förbi in mot Stockholm. Det här är verkligen en av delarna jag älskar mest med detta jobb, alla fina miljöer, stora båtar och maskiner.
 
Perfect morning :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0