Feeling good :)

Vikten är skit men jag mår bra :)  Har varit med Mr Right hela helgen och på söndagseftermiddagen blev det kanske lite för mycket, tog därför gårdagen för mig själv. Lagade mat, surfade och bara slappade. Kom i säng före 22 och idag är det bara bra känsla i hela kroppen :)
 
Delvis blå himmel idag och jag ska försöka komma ut medans det fortfarande är ljust, lunchrast nere vid vattnet kanske och sitta i solen. Ta ett lydnadspass nere på gräsplanen vid stranden, Linus går så jäkla bra nu. Fritt följ funkar grymt bra, har börjat med svängar och sättande när jag stannar. Blir korta pass på 5-15 minuter när vi är ute och går, nya framsteg varje dag. Måste börja kika på momenten i lydnadstvåan för att få lite variation. Dessutom har dte kommit ett nytt moment i ettan sen jag tävlade sist, apport! Den kan vi också börja med. Och läggande och ställande under gång, men det avvaktar jag lite med. Han är just nu lite för snabb med att lägga sig så fort vi inte gör nåt, han vill bara göra rätt liksom.
 
Roligast i helgen är nog att min absolut bästa kompis har fått barn, en liten Alva :)  Hon hade en jättejobbig förlossning och jag bara längtar efter att få prata med henne och höra allt!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0