Spridd update

Min enda kaffe för dagen och jag är nu inne på min sjunde rena dag. Med det menar jag inte strikt på nån diet utan helt enkelt det jag mår bra av att äta. Mycket fokus på att få i mig järn dock, hålla suget nere så jag inte äter nå bullar eller annat skit. Rätt inriktat mot LCHF men äter t.ex. paltbröd nån gång om dagen. Blodpudding också. 



Om man räknar bort i tisdags då jag sov 16 timmar så har jag mått rätt bra. Jag är igång hela dagarna och gör saker, inte fysiskt eller psykiskt krävande men ändå nånting. Svampplockning, köra bil, shoppa. Så det känns som framsteg. 

Psykiskt är det väl lite svajigt. För rastlös för o sitta still och fortfarande för svag för att våga köra på i mitt vanliga tempo. Så på kvällen går huvet på högvarv och jag kan inte sova. Vänder och vrider på allt. 


Tömkörde Oliver igår, innan appen ens sagt 1 km hade jag gått och gäspat en hel del. Blev 1,7 km innan jag gav upp. Det suger totalt samtidigt som det var en insikt i att jag är sjuk. För jag fattar det fortfarande inte helt. Har fortfarande inställningen att det bara är lite trötthet och jag måste skärpa till mig.

I morrn bitti är det gastroskopi som gäller. Hoppas dom hittar nåt så det kan bli bättre. Pratade nyss med mormor så hon skulle ta hand om Linus medans jag är där. Så det var en grym lättnad! Funderade på att ha honom i bilen men man vet aldrig om vädret vänder medans man ligger där. 

När jag kommit under 65 kg igen blir det bak av sån här 😍


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0