"Du ÄR sjuk!"

Nyheter sen sist. 

Jag har en valp, Linus ❤


Jag är nu sjukskriven på heltid 👎


Såhär ligger jag på soffan med en ljudbok och bara är. Första dagen som sjukskriven. O det suger. Inte o vara sjukskriven i sig, men att vara sjuk. När jag träffade läkaren i onsdags och förklarade varför jag inte varit hemma från jobbet fast jag haft sjukskrivning, pekade han på mina värden på skärmen och sa "Du ÄR sjuk!". Så ja, jag ÄR väl sjuk då. 

Jag har hela sommaren tagit rätt lätt på det, bara äta massa mer järn och alla andra tillskott så blir det bra. Nu har jag insett att det inte var så enkelt. Har till och med börjat fundera på vad fasiken som är fel. Man ska inte googla möjliga orsaker till järnbrist, man ska aldrig googla sjukdomar. 

Till det något lite positiva, ska träffa en kille i morgon jag hittills verkligen gillar. Men, blir det inget med honom lägger jag ner dejtandet tills jag mår bättre. För jag lär nog ta bort stressmoment och bara ta dagarna som dom kommer. Satsa på att må bra inifrån och ut, sova när jag är trött. Softa, mysa och lyssna på kroppen. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0