Att fortsätta kämpa

Såg precis denna på Instagram:



Har ätit klockrent bra i tre dagar. Men satt precis och funderade på att gå och gräva fram lite choklad ur skåpen. Är i sommarstugan där sånt alltid finns tillgängligt och det är så jäkla svårt att stå emot. Försöker få in den ångest jag får innan jag äter, så jag faktiskt stoppar mig själv före. Det här var precis vad jag behövde höra just nu.

Väger nu 71 kg. Inte okej. Jag ska inte hårdbanta på nåt sätt, men jag lär se till att det jag äter är näringsrikt och inte massa tomma kolhydrater. De här kilona kommer liksom inte från kött och grönsaker, det är allt godis och alla kanelbullar jag ätit när jag helt enkelt inte orkar vara duktig. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0