72 kg och neråt

Idag är det torsdag, för en vecka sen började jag min sjukskrivning och bestämde att vikt och kropp måste bli bättre. Har nu klarat en vecka med bara en kaffe om dagen, kaffet drar med sig järn ut ur kroppen så måste dra ner på det. Ska även ta bort annat som får mig att må dåligt, kolhydrater och gluten framförallt! Hade en dipp i söndags när jag var jättetrött men nu är jag inne på min fjärde rena dag. 

Kroppsmässigt vill jag känna mig liten igen och det är runt 65 kg, nu är jag trött på extra kurvor och stor rumpa. O det kanske egentligen inte är nån större skillnad för den som ser mig utifrån, men för mig är det markant skillnad. 

Har en jäkla obalans i kroppen efter all skit jag ätit, men idag börjar det faktiskt bli bättre. Känner att jag släpper lite vätska och det där suget i magen när förbränningen kommit igång. 

När jag tar bort alla krav mår jag bättre också. Är mer avslappnad och har lättare att göra saker och umgås med folk. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0