Tungt nu

Har två val, avlivning eller operation av båda frambenen. Komplikationer, risker och ett inte helt normalt liv efteråt. Samtidigt är det ju min lilla Emil. Jag vill varken avliva honom eller låta honom gå igenom allt detta. Att inte göra nånting alls är inget alternativ eftersom det bara blir värre.

Känns som jag gråtit konstant sen igår eftermiddag när veterinären ringde. Har turen att ha världens bästa chef som stöttar mig i allt nu känns det som. Alltså chefen över idioten som kollade mina sms. Idioten pratar i princip inte med mig. Men alla andra är görgulliga. 

Men vad ska man göra?! Ena stunden är jag helt övertygad om att avlivning är det bästa och nästa stund så är det självklart att operera honom. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0