Påskdagen

När jag vaknade i morse bestämde jag mig för att klara av mina stressmåsten på en gång; promenad med både häst och hund och båda är tillräckligt aktiverade för idag. 

Det är de två som i vanliga fall är mina lyckopiller, men när jag har sämre dagar blir de mina måsten som stressar mig. O det var skönt att vara i stallet i morse utan annat folk där. Snöade började det göra också, och blåsa. Men det var skönt! 



Idag ska jag inte planera nåt, jag ska bara ta det lugnt. OM jag orkar åker jag till Hemlingby och går milspåret. Eller en kortare runda och klättrar i några träd. Egentligen skulle jag vilja stå och slå på når tills jag är så slut att svett och tårar sprutar. Göra slut på kroppen så huvudet inte orkar hålla emot. Tvinga ut känslorna. 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0