Överförjävligt glad

It's one of those days, glädje och lyckorus i hela kroppen så jag kan liksom inte sitta still.
 
Tydligen har jag en inre datanörd för jag älskar min nya laptop. Fick den igår och tangenterna är så perfekta att skriva med. Lenovo ThinkPad T540p <3
 
Jag har varit ute och ridit två kvällar i rad här nere i Norrtälje, i onsdags på ett härligt morgansto vid namn Harmony och igår på hennes 3-åriga dotter Athena. Första gången jag rider unghäst, lite obalanserat men kul :)  Och det är så enkelt när man bor bredvid hästarna, på med kläder och ut till stallet. Längtar verkligen nu tills Oliver kan flytta ner hit. Att komma hem från jobbet och dra ut på en barbackatur innan man somnar, den här sommaren kommer bli helt underbar :)
 
Min granne. Där händer inte så mycket nu men jag försöker sluta vara otålig. Han får ta nästa steg. Men han blir mer och mer perfekt, småsaker som bara stämmer så jäkla bra.
 
Jag har den här veckan börjat äta LCHF. Har varit emot det tidigare för att jag tyckt att det blir för mycket fett, har heller inte trott att det ska ge mig mättnad nog för att äta mindre och hoppa över godiset. Men idag är fjärde dagen och det funkar, vikten går nedåt (känns på jeansen), jag är mindre svullen och jag har inte ätit godis. Äter ost nu vilket jag saknat, så det ersätter kanske godiset men å andra sidan är det svårt att överäta ost. Blir sjukt mätt!
 
Från ridturen i onsdags, kan inte klaga på ridvägarna!
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0