LCHF - det funkar fan!

Nu har jag bestämt mig med Emil så slutar tänka på det ett tag. 

Såå, dietande ;) Har nog kört LCHF utan avsteg i en vecka nu kanske. Det funkar asbra. Har ju ingen våg här nere men skulle bli förvånad om jag väger mer än 66 kg. Hade på mig ena smalis-jeansen igår och de hängde lite i rumpan. Idag har jag mitt minsta och stelaste par på mig och de sitter perfekt åt det lösa hållet. Dessa får jag annars lite panik av eftersom de knappt stretchar nåt, nu sitter jag som vanligt med hopkorvade ben i kontorsstolen :) 

Men egentligen, det viktigaste är att jag inte hetsäter. Att jag slipper matångest. Jag får dessutom knappt nån dumping av rent fett har jag insett, det är när det blandas med massa kolhydrater/socker som det blir dålig. Jag har har fått små känningar och då är det bara trötthet, den sköna varianten av dumping ;) Ingen hjärtklappning och dregel, inget illamående :) 

Så även om jag har jobbiga situationer att tas med så känner jag mig stark mentalt och fysiskt nu :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0