Kär och lycklig!

Igår förmiddag skrev jag att inget hände, att jag ska sluta vara otålig. Så när jag lämnat jobbet och nästan är i Uppsala messar han. Blev lite flörtiga sms fram och tillbaka med slutsats att jag nog får en puss på kinden när han är tillbaka på jobbet :D  Igår åkte han hem och är tillbaka måndag den 4 maj. Tur jag har kortvecka på jobbet den här veckan så jag kan vara hemma och tänka på annat :P
 
Han blir bara mer och mer perfekt. Jag har ju gillat honom sen november och blivit knäsvag så fort han kommit i närheten, men det har ju varit mer som en förälskelse. Jag har ju inte känt honom. Och nu när vi börjat umgås och jag lär känna honom så har han sidor som jag bara älskar. Han är äventyrlig och framåt men samtidigt känslig och till och med poetisk. Han är ett år yngre och jag har ju sagt att inga mer yngre killar, har tröttnat på att ta hand om mina pojkvänner. Men han är över mig och redan den som styr mig lite, jag älskar det.
 
När jag skriver det här så kommer en liten oroskänsla, tänk om han sviker mig. Men den känslan puttar jag bort, för just nu mår jag så jäkla bra. Svävar verkligen på moln och det njuter jag av. Blir jag ledsen i framtiden så tar jag de då! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0