Inlägg 2 denna jävla dag

För det mesta räcker ett inlägg för att jag ska kunna släppa ilskan. Men inte idag. Hela situationen är jävligt irriterande. Spillde kaffe på min jobbdator i fredags. Lämnade in den på lagning idag och moderkortet och nå annat är förstört. Kostnad o laga är ca 20.000 och väntetid på nya delar ca 3 veckor. Inte hållbart för att jag ska kunna jobba. Så de gör iordning en ny i Finland med alla program och inställningar mot huvudkontoret i Nederländerna som jag behöver. 

Men klart detta känns förjävligt. Känner mig ju hyfsat dum liksom. 

Sen finns det ju vissa som har rätt roligt åt detta och gläds över att jag misslyckas. O det börjar jag bli så förbannat jävla less på. Vad är det hos mig som gör att andra gottar sig i att det går dåligt? Sån hemsk människa är jag inte. Jag är snäll och omtänksam. Men vissa osäkra (framförallt) tjejer klarar inte av mig. Det är jävligt sällan jag mår dåligt över det, tror dem själva mår sämst. Men just idag är jag sjukt förbannad över den jävla småaktigheten. Att inte kunna glädjas med andra när det går bra och stötta när det går dåligt. 

Att jag mår bra och lyckas gör inte dig sämre på nåt sätt. Men om du låter avundsjuka ta över så kommer du iaf att må sämre! 

(Rätt åt dig.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0