I know who I belong to

Du är min för att du vill vara min, inte för att jag säger åt dig att bara det, inte för att du måste. Enbart och bara för att du inte vill nåt hellre än att vara min. 

Jag är din för att jag vill vara din, för att det bara är dig jag tänker på. För att alla andra bleknar i jämförelse med dig. För att du är du och jag är din.

Idag är en dag när jag bara är less på hur vissa killar fungerar. Jag hade somnat för en timme sen men vaknade av att mobilen plingade. En kille skickade massa bilder på sin bara överkropp - orka?! 
En annan, en som jag faktiskt blivit mer och mer intresserad av senaste tiden, är ute på krogen och skriver o frågar vad han ska säga till alla tjejer som hänger runt halsen på honom. Ja inte fan vet jag?! Ville han göra mig svartsjuk så funkade det inte. Ville han ha bekräftelse? Höra att han är min och ingen annans? Jag sa åt honom o sätta på allihopa om det är det han vill.

 Bitterfitta javisst.

/Single 4-ever 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0