Att definiera var känslorna kommer från

Jag har mer eller mindre stark ångest flera ggr dagligen. Just nu t.ex. Orsakerna kan vara stora och det kan vara småsaker som är lätta att ta bort. Åt nyss frulle, skinka och ost. Eftersom jag är GBP-opererad fick jag lite dumping. Dumping ger ångestkänslor för mig. Tog ett tag innan jag fattade varför det inte kändes kul längre att åka iväg, åt lite snabbt innan jag skulle åka bara för att jag inte skulle slänga i mig nåt dåligt sen. O nu ville jag inte längre. 

Att definiera att det beror på att jag ätit gör att jag nu bara sitter och väntar på att det ska lägga sig, istället för att få ännu mer ångest av att jag slänger bort den här dagen på att sitta inne med ångest.

/Thoughts from a disturbed mind

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0