Framtiden

Ibland oroar jag mig för framtiden, i nån sekund. Sen släpper jag det och känner hur jag mår här och nu med det liv jag lever idag. NU är jag lycklig och okrossbar. Så känns det. Jag mår bra av mitt liv och de människor som finns i det. Jag har tagit bort en del som inte tillför något. Skulle jag nån gång stå helt jävla ensam så är det ett aktivt val. Hellre ensam än med idioter.

unbreakable <--- min nästa tatuering. Den dag jag är svagare än jag är idag ska jag påminnas om hur jag kände här och nu. Mitt liv har senaste tiden inneburit väldigt många och djupa dalar, men jag har tackat dem jäkligt starkt och inte låtit nåt bryta ner mig. Lärdom kan man ta och växa istället för att slå ner på sig själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0