Sömnproblem

Nackdelen med paleo. Kört sex dagar nu och jag har gått ner strax över tre kg. Kände mig rätt plufsig på kvällen och vägde mig innan jag gick o la mig, 67,2 kg. Det är 2,5 timmar sen. Är kissnödig och känner liksom att kroppen är aktiv, så kan inte slappna av o sova. Vägde mig nyss efter några svängar på toaletten, 66,2 kg. Så på bara strax över ett par timmar har kroppen drivit ut 1 kg vätska. Det är nackdelen. Att man ibland samlar på sig vätska under kvällen som sedan drivs ut när man ska vara inaktiv och sova. Får se vad vågen stannar på i morrn bitti, vikt igår morse var 65,7 kg. Väger mig lite för ofta nu men tycker att det här är intressant, att det blir så här liksom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0