Känslosam

Jag har varit i Mora i helgen och hälsat på kollegor från vindkraftsprojektet, riktigt nice helg med massa god mat och bara svinkul helt enkelt. Blir alltid känslosam av sånt här, troligen var det sista gången jag träffar många av dem. Kanske att jag åker upp igen men förmodligen inte. O även om jag gör det så är det många som redan lämnat projektet då. 
Igår morse åkte David hem, hann träffa honom precis innan han åkte till tåget. En liten skotte på 23 år med världens längsta ögonfransar, alltid smutsig av olja och alltid leende oavsett vad som händer.
På vägen hemåt mötte jag Alex, min stora portugis, i Falun för kaffe. Helt galen kille, när han sätter igång med sina skämt och sitt skratt så går det inte att vara på dåligt humör :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0