Framtidsfunderingar

Jag har så mycket tankar i huvet nu som jag inte riktigt får ordning på. Största funderingen är vad jag vill med livet. Har många små mål som äntligen blivit tydligare och genomförbara. Som att köpa lägenhet. Rusta och göra det på mitt sätt. Nästa sommar blir det köp av bil, har hyrbil genom jobbet men den kan jag inte ha på semestern och nåt måste jag ju ta mig fram med. Hade en Renault 5 för många år sen och har alltid sagt att det är den roligaste bil jag ägt. O att nån gång ska jag köpa en, göra om till cab och lacka rosa. Så det blir min sommarbil nästa år. 

Men det är materiella saker. Jag vill ha en framtid, vara kär och tillsammans med nån som lyfter istället för sänker mig. Ett förhållande där jag kan känna mig fri att vara den jag är och älskad just därför. Där jag inte behöver ställa upp, bekräfta eller ständigt vara den mogna. Med nån som är starkare än mig. Nån som triggar mig att gå framåt. Nästa gång ska det fan vara Mr Right, annars fortsätter jag hellre vara singel. Crazy cat lady som alla ungar på gatan är livrädda för, that's me.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0