Skitdag nr 2

Det är min blogg och jag tänker fortsätta få ur mig när jag mår dåligt. Idag är det skit igen. Eller fortfarande kanske man ska säga. Behöver vara själv samtidigt som jag behöver social kontakt. Skulle behöva en kram från Rickard men jag orkar inte ta tag i det. Så nu är det så där steg för steg igen. Skjuter bort tankar på måsten... Jag ska borsta tänderna och ta på mig kläder, sen ska jag gå ut och sätta mig i bilen. Tänkte ta en liten sväng med bilen, köpa en latte (fuck paleo idag!) och åka till Stocksbo. Kika lite på hur huset ligger till, drömma mig bort lite. Sen till mamma o pappas stuga och ställa av färg jag köpte i Ullared. Vi får se hur mycket jag orkar, solen lyser och himlen är blå så jag hoppas vädret ger nån liten lyckokick i huvet :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0