May. 10, 2014

Den här dagen suger verkligen, när fan ska det vända? Två jävla skitdagar, är ju helt jävla handikappad. Lyckades ta mig till huset, vilket var tur. På vägen dit såg jag en häst som snurrat in ena bakbenet i täckesgjorden och hoppade på tre ben. Ingen hemma i huset så gick in i hagen och lirkade lös det. Tur det var en snäll häst!

Var även till stugan och lämnade färg, har ridit Oliver. En hel mil blev det och massa härliga galopper :) O ändå, fast jag mådde bra där så sket det sig direkt jag åkte därifrån. Jag ligger inte o har självmordstankar, det är inte på det sättet, har bara ångest och panik över allt.

Sen är jag besviken på en som står mig nära och jag vet inte hur jag ska hantera det. Jag brukar gå o va sur tills jag kan släppa det men nu funderar jag på att konfrontera henne, hatar att ta konflikter men jag är riktigt ledsen på henne. Tänker inte göra nåt nu när allt i huvet är upp o ner, men sen lär jag nog. Eller bara strunta i henne och inse att vi nog inte bör vara vänner längre, så illa är det faktiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0