Fredagsångest

Just nu är det verkligen så där pissigt humör, riktigt leave me the fuck alone. Har en hel drös med saker jag måste göra innan jag får lämna kontoret och jag vill bara åka härifrån nu på en gång, skita i allt. Är redan inne på min andra övertidstimme så får väl trösta mig med att jag tjänar pengar iaf.
 
Hittade ett litet hus i Stocksbo, fullt funktionsdugligt och med en lada och liten gräsplätt till Oliver. Det är min dröm nu; en bil med dragkrok och hästsläp och en stuga nånstans så jag kan åka och få vara ifred ett tag och bara ta det lugnt. Slippa vara trevlig och fungerande, få vara tjurig och slappna av. Ska bara hitta ett nytt jobb, sen så...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0