Ringa läkare i morgon

Fick en riktigt jobbig illamåendeattack i natt, var till slut tvungen att gå upp och dricka massa vatten för att kunna spy upp nåt. Då lugnade det sig efteråt. Mår dock inte bra än, är yr och det liksom surrar i öronen. Känner mig rätt trött och svag. Det är som när man reser sig för fort om man suttit länge och det snurrar till i huvet, har nån jäkla lightvariant av det hela tiden. Så i morrn lär jag ringa läkare och kolla läget. Jag gissar på att blodvärdet kanske är lite dåligt. Och möjligen att jag skulle kunna skylla på min diet eftersom jag inte äter så mycket kött, men det gör jag inte direkt i vanliga fall heller. Äter definitivt mindre kalorier nu än i vanliga fall så klart men kompenserar alltid upp om jag motionerat. Ligger jag lågt på nåt värde är det säkert ett resultat av att jag ätit dåligt en längre tid och inte enbart de senaste veckorna. Men det återstår att se, är läge för en årskontroll i vilket fall som helst :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0