1 kg borta...

Vikt idag är 69,9. Fortfarande 2,2 kilo mer än för en vecka sen men jag har blivit av med ett kilo åtminstone :)
Men jag skulle bli väldigt glad om min kropp kunde stabilisera sig och bara bli balanserad, är lite less på att svälla upp och sen gå ner flera kilo på några dagar. Det är faktiskt fysiskt jobbigt och lite utmattande.

Den här förmiddagen ska jag spendera i stallet med min halta ponny, tog ett bocksprång i måndags och landade snett. Var halt efteråt, tror det var höger fram och det var också den kotan som var varm i tisdags. Har vilat två dagar och idag får han följa med på promenad så får jag se hur han rör sig. Fint väder är det iaf :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0