Framsteg

"Det är min dröm nu; en bil med dragkrok och hästsläp och en stuga nånstans så jag kan åka och få vara ifred ett tag och bara ta det lugnt." - inlägg fredag den 9 maj.

Igår kände jag ett litet sting av hopplöshet, du vet sån "alla lyckas så jävla bra utom jag"-ångest. Gamla kompisar som skriver på Facebook om semestrar med man och barn. Fast jag vill ju inte ha det livet, så helt onödigt att känna ångest över det. Vad jag däremot vill är drömmen ovan, och jag är faktiskt halvvägs :) Stugan saknas och det finns ett tillägg, vill ha ett spännande jobb också. Som det ser ut nu har jag åtminstone deltid på ett till projekt efter sommaren. Dags att ta tag i CV-skrivandet och fixa nåt annat upp till heltid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0