Jag är kass på att banta

Det går verkligen åt helsike hela tiden. Skulle gärna skyllapå allt och alla men sanningen är att det bara är mitt eget fel :( 

Det sjuka är att jag verkligen vill äta rätt, vill träna hårt, vill detoxa. Inte ens fokus på vikten, snarare det fysiska och psykiska välmåendet. Men den kortvariga belöningen med att stoppa nåt onyttigt i munnen väger där och då tyngre än allt annat. 

Nåt som ska hjälpa mig hemma när jag är rastlös är att köra yoga istället för att äta. Hittade en jättebra sida med mängder av pass. Korta och långa med olika ändamål och svårighetsgrad. Så fördelen är att jag inte behöver krångla då mycket, bara byts om, koppla datorn till TV'n och ut med mattan. Körde ett 15-minuters pass idag som var helt perfekt! Om jag orkar ska jag köra det om mornarna, innan jag åker till jobbet. Får väl se hur det går...

"nothing taste as good as skinny feels"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0