Detox

Eller vad man ska kalla det... Har hela helgen mått dåligt, spytt och bara varit orolig i magen. Mina fisar senaste dagarna är jag glad att ingen utom jag känt! Så bestämde mig för att börja om lite, bantningen är satt åt sidan och nu handlar det om att rensa ur kroppen. Lite grann iaf... Grönsaker och frukt, olivolja och avokado för fettets skull. Proteiner är kvarg och keso. Skippar kött och fisk ett tag, men får äta hur mycket jag vill av frukt och grönsaker så inga begränsningar i mängd eller kalorier. Däremot ska jag minska rejält på kaffet, blev bara två halva koppar idag, lär jag ju säga är ett stort framsteg! Frukost var en smoothie, lunch varma grönsaker och keso, middag stekta grönsaker med stekt keso. Efterrätt nu blir en mango  :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0