Bantning igen...

På två veckor ska jag nu gå ner 3 kg. Lyckades för några månader sen gå ner till 69 kg där jag vill ligga men nu är jag uppe på 73 igen. Det går inte uppåt så fort men det går uppåt. Nu är jag taggad igen :) Jag är inte aktiv med bloggandet nu för tiden, har inte haft nåt behov. Tror den här bloggen kommer bli en bantninsgblogg de närmaste veckorna. Onsdag den 22 januari ska vågen stå på 69 komma nånting. Taktik: Kaloriräkning. Jag tycker det är enormt tidskrävande och tråkigt men med hjälp av appen Lifesum så vet ag ju att det funkar. 4 kg försvann i höstas och jag mådde bra. Gillar att man får extra kalorier att äta när man lägger in träning, det fick mig att träna och att räkna kalorier fick mig att göra bättre matval under dagen. Let the game begin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0