Yoga

40 minuters yoga gav idag lite för mycket avslappning, tror jag stretchade nacken för mycket dessutom. Är liksom så avslappnad så jag känner mig yr och illamående. Kände mig exakt likadan i höstas när sjukgymnasten manipulerade och sträckte muskler i nacken. 

Men jag yogade iaf ;) 

Uppdatering vikt: 74.1 kg. Det har alltså gått uppåt. Senaste tiden har varit jobbig med hyperaktivt huvud och panik på kvällarna. Har inte kunnat sova och istället ätit för att bli lugn (vadå ätstörning!). Sen helgen har jag dock varit rätt lugnare så jag hoppas att det blir bättre framöver.

Idag är bara dag 2 av min nya bantningsperiod. Tar det nu bara dag för dag och försöker må bra. Yoga, promenader, ridning och äta med 2-3 timmars mellanrum. Dricka mycket vatten och grönt te. Dra ner på kaffe och lightläsk. Att inte småäta mellan måltiderna är nog viktigast, skilja på sug och hunger för att ha kontroll över matberoendet och hetsätandet. 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0