Typiskt...

Vaknar med munsår, jag som hade tänkt pussas idag ;)  Ska bada läppen i anti hela dagen och hoppas på att det lägger sig, tror jag hann på det rätt snabbt och då brukar det gå ner. Kan ju hoppas på en puss i morgon åtminstone ;)

Stillastående i viktnedgång men jag mår bra. Jag tror dessutom att kroppen är inställd på svält nu, var ett par dagar i helgen då jag åt för lite. Vet att min kropp är lite känslig för det, ska försöka få i mig mer fett nu för att få igång förbränningen. Så en lax ligger på tinibg nu och blur ett stopp på Ica för att köpa avokado sen :) 

Nu blir det 40 minuter yoga och sen till stallet efter det! Hmm, inser nu att jag borde få i mig mer mat om jag ska få det här att gå ihop, blir långdag i stallet med ridning och spånhämtning. Okej, en halv banan före yogan eftersom jag inte ätit frukost än. Andra halvan efter plus nåt lunchliknande. Sen ta med nåt ätbart till stallet också. Perfekt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0