Omotiverad

Inte till träning eller mat, bara till att ta tag i saker. Att åka till jobbet, till Oliver, handla... Speciellt till Oliver, det har mest känts som ett måste senaste tiden. Det är plusgrader ute, lerigt och trökigt. Finns inga bra ridavägar, man får börja med att sanera en lerig häst när man kommer till stallet. Så totalt omotiverande. Och så är det kallt!
 
Jag behöver ingen paus från honom, behöver bara ta tag i mitt liv lite. När alla rutiner försvann i och med att jobbet gick ner på halvfart så försvann liksom allt. Jag må vara grymt impulsiv och flexibel, men jag behöver saker att göra för att må bra. Annars gör jag ingenting alls istället. Hellre ett liv som drar på i 190 än att tuffa fram i 30.
 
Såå, tillbaka till bantningen som hela mitt liv handlar om för tillfället ;)  Det står still precis som jag trodde det skulle göra men jag fortsätter och ger inte upp vilket är viktigast. Äter bra, går powerwalks och kör yoga. Appropå yoga så är det fasiken tråkigt men jag älskar känslan i kroppen! Flexibiliteten, rörligheten och styrkan i muskler man tidigare inte riktigt var medveten om hur man kontrollerar. Yogobe.se <--- ÄLSKA!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0