Life is good :)

Jag mår så bra :) Gått upp ett kilo till idag och är över 69 igen men skit samma! Jag har Oliver som bara lyfter och ger mig massa energi och jag har träffat nån som gör mig glad ;) Det är inte perfekt och jag borde nog inte, men jag kan inte låta bli. Han får mig att bli lugn och jag kan slappna av och bara vara. Jag tror inte det kommer hålla för evigt men han får mig att må bra här och nu. Så varför fundera på framtid eller på vad alla kommer tycka och tänka? 

Hade en mysig ridtur med en pigg och busig Oliver igår kväll, red ut nu på förmiddagen igen. Blåste som satan men han var duktig och cool ändå. Så jag är liksom bara glad idag, livet flyter på och livet är grymt bra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0