Jag är sjuk på riktigt :(

Fryser, ont i leder, illamående... Går ens magsjukan just nu?

Var iaf ner till kontoret, var tvungen att kika om de gula prickljusen kommit som jag beställde förra veckan. Hade sån jäkla tur så jag mötte budbilen på parkeringen utanför. Loggade in på mailen, svarade på ett par, pratade med finska controllern Kim i telefon, lämnade av prickljusen hos isbrytaren och sen hem igen.

Inte ett dugg hungrig men behövde äta nånting. Kom fram till att jag skulle kunna tänka mig kalla räkor så blev en sallad från Wayne's. Även en latte som jag nästan tvingat i mig. Jag som är totalt latteberoende har TVINGAT i mig en latte, så illa är det ;) O nu sitter jag med min sallad, ska pilla i mig så mycket jag kan och sen sova. Har ingen febertermometer men jag tror att jag har feber nu. Inte bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0