Illamående och ont i kroppen

Känner mig gammal och halvdöd, gårdagens motion har då helt klart resulterat i ömmande muskler! Kan knappt lyfta min högerarm och det skyller jag helt och hållet på tennisen, från handled till skuldra gör det ont.
 
Dessutom mår jag illa idag. Varit vaken sen 9 men klarar inte tanken på mat. Dock druckit te och kaffe, det går alltid i ;)
 
Ska trycka i mig en banan eller nåt lite lättare och sen åka iväg till stallet och lunchfodra. Ta en sväng till kontoret och har bestämt mig för ingen motion idag. Vet att min kropp stannar all viktminskning om jag äter för lite eller motionerar för mycket. Så idag är det vila :)  I morrn ska jag till Uppsala och shoppa och sen baka vaniljbullar med min tekompis, så ingen direkt träning då heller. Förmodligen blir det alldeles för mycket kalorier dessutom, så på torsdag ska jag totalslakta min kropp! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0