Hittar mig själv igen :)

Har lite halvledigt på jobbet och insåg idag hur bra jag mår, vad skönt det är utan all press från allt på jobbet. Jag är grym på mitt jobb, har allt så gott det går under kontroll. Men J** och R*** har verkligen förstört så otroligt för mig, den press det inneburit att jobba med R den senaste tiden har varit hemsk. En chef som kontrollerar allt man gör, både privat och på jobbet. Som ena sekunden står och masserar ens axlar och försöker pussa en på kinden och nästa skriker att han inte vill se mig, inte vill ha mig inom 10 meter. Som erkänner att anledningen till detta är att han är svartsjuk och har känslor för mig. 

Jag mår bra nu, jag kan sova om kvällarna och hetsäter inte tills jag somnar, jag klarar att hålla min bantning. Jag har städat hemma och jag har energi till att ta hand om mig själv. Jag skyller inte allt på R men det har varit en sjuk stress och press att hålla honom på tillräckligt bra humör för att slippa hans utbrott. Jag behövde det här andrummet, tack!



Men vad gör man när man inte kan gå därifrån, när man är fast? Hur får man en störd människa som lever i sin egen värld att förstå? Måste fundera fram detta tills jobbet börjar igen i april.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0