Tungt nu

Tungt känns som helt rätt ord. Jag är inblandad i för mycket och skulle vilja ta några kliv bakåt och hamna mer i skymundan. Samtidigt är det mitt jobb att vara mitt i, att vara jobbig och på så det funkar inte att backa. Normalt sett älskar jag det, nu har jag lite svårt att ta kritik och tycker det är jobbigt att hantera andra människor. Psykiskt är jag inne i en dålig period och har varit det några veckor. Jag bara hoppas det ska lösa sig av sig själv snart, jag vill få ro i huvudet. Inte ha panik av allt. Ska försöka tänka här och nu. Inte ens tänka 5 minuter framåt. 
Har ätit riktigt dåligt denna vecka, trodde vikten skulle vara skyhög nu. Tänkte att se det på vågen kanske skulle få mig till bantning åtminstone. Men så var det inte så farligt vilket iofs var skönt ;) Ska ändå gå tillbaka till paleo nu, tror den typen av mat skulle få mig att må bättre. Bra mat och lite mer rutiner. Det kan ju inte bli värre iaf.

Dagens vikt, under 65,5 till nästa helg?





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0