Ryggont

Skulle verkligen behöva fixa min rygg nu, den är inte bra. Snedheten blir bara värre och bäddsoffan på jobbet gör det väl inte bättre direkt. Naprapat bokad 12 januari, kanske ska kolla om det går att få en massagetid i Norrtälje före det. 

Men. Att jag överhuvudtaget går och blir påverkad av fysisk smärta ser jag som positivt. Har mycket hellre ont i kroppen än mår dåligt i huvet. Och att jag ens är medveten om att det gör ont och reflekterar över det måste betyda att jag psykiskt mår helt okej just nu :) 

Ont i ena ögat har jag också. Har kliat sen igår kväll och när jag vaknade i morse hade det vätskat sig en massa under natten, så där så man får pilla bort massa hårt knaster från ögonfransarna. Red in i en del kvistar igår när jag red i mörkret, säkert nån som gått in i ögat lite. 

Men det är också skit samma. För jag sitter inte här med panik i huvet och tårar i ögonen. Jag sitter med ett ömt öga, en smärtande rygg och en härlig morgonfrilla :) 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0