Panik och frustration

Stämningen på mitt jobb är inte speciellt bra, tänkte skriva mer uttömmande men bestämde mig för att inte gå in på det. Jag är inte en del av det men jag får ta en hel del skit ändå. Så för nån timme sen bestämde jag mig för att åka därifrån, att andas för att inte säga nåt dumt hjälper inte när nån pratar med en och kräver svar. Då måste man prata. Och då är risken väldigt stor att fel saker kommer ut. Fick chansen och då drog jag fort som attan. 
Jag har sån panik och stress i kroppen nu. Skulle behöva slå på en säck och bara skrika. Låta tårar och frustration bara rinna av. Skakar liksom nu för att jag inte vet vart jag ska ta vägen. Borde åka tillbaka till kontoret men det känns inte som ett alternativ förrän jag är lugnare. Vill åka hem till Gävle men vad ska jag göra där? Fortsätta vara frustrerad och inte ens kunna lösa det? Helst skulle jag vilja ha nåt lugnande att ta, eller nån jävla sömntablett och sova tills jag mår bra igen. Fast samtidigt är inte det här ett problem för att jag mår dåligt, så jag ska inte ta tabletter. Det är nån annan som tar ut all sin jävla ilska på omgivningen och det gör att jag mår dåligt. Jävla skit!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0