Fortsatt skön dag

Har faktiskt en fortsatt bra dag. Solen har skinit och jag tog en rast och slappnade av lite, kan det vara det kanske? :)  Får nog ta o börja med en ny rutin, skiner solen så ut från kontoret och njut av den. Köp lite mat och sitt och titta på vågorna nånstans. 
 
Idag blir den en sen kväll på jobbet, varför inte liksom. Jag har massor att göra, jag får in lite övertidsbetalt, jag slipper sitta hemma i ensamhet där jag troligen kommer bli rastlös och deppa ihop. Så nu kör vi reseplanering, fakturakontering och protokollskrivning innan jag åker härifrån. Sen så är det sjukt avslappnande just nu, vi är ju sex stycken på kontoret. Surveyorn sitter längst bort och är väldigt tyst av sig. Av oss andra fem så är det bara jag och en av arbetsledarna kvar och han är ute vid gjutningen. Så det är så jäkla skönt och rofullt här nu :) 
 
Hittade denna på Facebook förresten, jäkligt träffande: 
http://newsner.com/2014/10/20-saker-du-inte-far-glomma-om-du-alskar-nagon-som-har-add/ 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0