Ett år utan pojkvän.

Det har nu gått fyra månader, varför inte satsa på ett helt år. Hitta mig själv, bli trygg och lugn innan jag förändrar allt. Fokusera på att tycka om mig själv igen utan att göra det genom bekräftelse från andra.
Jag har den här hösten tappat bort mig själv. Tror inte nån missat det. Just precis nu är jag lugn. Ingen stress och ingen adhd-hjärna. Såna här kvällar existerar inte i min värld vanligtvis så varför nu och vad ska jag göra för att få fler såna? Ett av svaren är nog att det är femte dagen på paleo. Har inte en massa kolhydrater och sötningsmedel i kroppen som stressar. En annan att jag tagit bort dejting-appen och slipper få meddelanden. Ska man dra det ett snäpp till och ta bort Facebook en vecka? Se vad man kan göra med livet istället? Eller kommer det göra mig ensammare? 

Klockan är 21 och jag är trött. Varför försöka vara vaken? Varför inte bara sova? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0