Emil <3

Skrev jag inte för en vecka sen att det var så mycket frågetecken. Att om en vecka vet jag mer. Nu är jag en vecka framåt. Jag har flyttat in i lägenheten. Beslut är taget om valpen och det blev ett JA :D  Träffade honom igår när jag ändå var i Göteborg (firmafest). Åhh herregud så söt. Har oroat mig att det inte ska kännas helt rätt näe jag ser honom. Men han var den som var mest nyfiken, stod på bakbenen och hängde ut genom maskorna på kompostgallret. Tog upp honom och han gick runt i mitt knä och viftade på svansen. Klättrade upp och gav mig massa pussar. Framåt glad valp :) Somnade sen i mitt knä. 

Alltså helt sjukt att man kan känna sån kärlek till en liten hund så fort. Jag känner liksom i hela kroppen hur glad och pirrig jag blir av det här. 

Men han kommer inte heta Kenny som jag hade bestämt innan, det blev Emil :) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0