Bra morgonkänsla

Läste precis igenom senaste dagarnas inlägg, det är fan inte mycket positivt just nu eller. Igår sket det sig helt till slut. Att ha så här mycket fritid när jag mår som jag gör funkar inte. Det positiva var dock att jag inte hetsåt, jag åkte och köpte nötter som dels är tillåtet i min diet och dels gör att jag blir mätt. Jag åkte bil i ett par timmar så nu vet jag vart Knutby ligger, lite obehagskänsla var det faktiskt att åka förbi kyrkan där. Jag hittade en jättemysig slingrande väg nånstans i skogen där jag insåg att jag ska leta på en ridskola eller ha medryttarhäst här nere. Jag och Oliver kommer inte komma framåt i ridningen tillsammans men jag kan komma vidare här. Det skulle nog ge mig mer energi och nånting att göra.
 
I morse när jag åkte till jobbet kändes det faktiskt bra. Inte rusande överlycklig men långt ifrån "vilja köra av vägen och dö"-känslan åtminstone. Jag har nu ganska lugna dagar. Site managern är nere i Göteborg vilket betyder att jag inte får så mycket nya uppgifter att göra, nu kan jag hinna med allt som stått på min lista länge. 
 
Så här ser det ut på siten där jag jobbar, idag är det gjutning av betongelement till nya kajen här i Kapellskär. 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0