Bra avslut

Matmässigt inte skitbra men långt från skitdåligt. Tummen upp på den! Har hållit mig till paleo hela dagen. Med andra ord, check på dag 1! 

Tre bra saker:
- jag pratade med min bästa kompis och var lugn och avslappnad. varken besserwisser eller försökte hävda mig.
- jag kom ut och red Oliver fast jag bara ville åka hem igen.
- jag gillar en kille och jag tillåter mig själv att slappna av och känna efter. kanske blir sårad men tar det då. här är nu och nu vill jag känna nåt. 

Okej, klämmer i med en fjärde också. Jag har både kollat serie och film idag och jag klarar av det. Jag gör så klart saker medans men jag pallar med.

Nu är det sömn som gäller. Natti natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0