Back to shit

Igår var en bra dag då jag klarade stress och pressade mig själv att hinna mycket, och det funkade! Härligt att vara sig själv igen!
 
Idag är det back to usual. Vill inget, orkar inget. Jag vet inte hur jag ska förklara. Jag klagar inte, jag bara konstaterar läget. Jag sitter inte och känner efter och tycker synd om mig själv, jag bara reflekterar över hur det är. Så jag kan ta fram en handlingsplan för mig själv.
 
Sitter just nu och jobbar hemifrån vilket är skönt men jag måste ner till projektet för det kommer kännas jobbigt och deppigt annars att inte vara där när jag borde. Det kommer garanterat inte få mig att må bättre dock, men att stanna hemma kommer få mig att må sämre. Börjar där, gör klar packningen och börjar åka. Kan ta det lugnt och mysköra ner. Är snorhalt i vilket fall som helst. Åker inom en timme så hinner jag träffa Markus innan han går hem.
 
Saker att se fram emot:
Träffa Esko, Juha och Markus på jobbet.
Göra klar kemikalielistan och lägga in i databasen, få det ur huvet.
(tänkte jag skulle komma på en tredje men icke...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0