2014 - 2015

Inlägget som las upp nyss skulle ha publicerats igår men det måste fastnat på vägen. Dock så är jag fortfarande lika avslappnad. Jag säger inte att jag mår bra för det men det är skönt som fan. Sitter nu på kontoret och ja, jag har en hel drös med saker jag måste ta tag i men det stressar mig inte. Jag tar det verkligen bara lugnt. Huvet är lugnt och avslappnat.
 
Läste en grej på Facebook, såna fina citat som alla lägger upp. Detta var ytterligare ett sånt om att göra det som gör dig lycklig. Det som Fabio vekrligen fick mig att inse i Mora men som jag kanske glömt av lite sen dess. Det är egentligen skit samma vad jag borde göra, vad andra tycker jag ska göra eller vad samhället anser är okej. Det är bara min egen åsikt som räknas i detta fall. Har haft en massa nyårsångest och funderat hit och dit på vad jag sa göra. Är nere på jobbet över nyår och har hela tiden tänkt att jag måste dra ihop nåt med gubbarna här men jag har ingen ork till det. Nu när huvet är så här stillastående vill jag inte ens. Det enda jag vill är att få vara ifred och vara ensam. I stugan jag bor i här nere kan jag inte riktigt det eftersom den ligger på tomten till ett pensionärspar som visserligen är supergulliga, men lite till överdrift kanske och jag känner mig inte avslappnad till fullo där. Dessutom har jag knappt någon internetuppkoppling. Så jag bokade nyss ett hotellrum till mig själv i morgon, jag tar med mig datorn och sitter på kvällen och kollar film. Tar en reflekterarkväll där ingen kan störa mig. Till och med jag själv tycker det låter patetiskt men det här är precis vad jag känner för. Började igår tänka på året som gått. Vilket jävla skitår 2014 varit! Nästa år måste bli bättre på alla plan. Jag måste må bättre och jag måste få koll på allt igen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0