Aug. 03, 2014

Igår var ingen bra dag, lite för varmt och lite för mycket pms. O häst med svullen kota så ingen ridning. Tog en rejäl sväng med bilen igår, behövde ut och lufta mig själv för att inte deppa ihop. Avslutade med ett besök hos Oliver i mörkret, svullnaden hade gått ner och vi stod och kliade varann ett tag innan Stickan tog över <3




Idag är det svalare ute och enligt alla prognoser ska det regna och åska större delen av dagen. Så nu sitter jag som ett barn på julafton o bara väntar :)
Solen är fortfarande framme men när den går i moln ska jag skriva på mitt personliga brev och skicka iväg lite ansökningar. Har lugn och avslappnad myskänsla i kroppen idag så ska nog lyckas få ihop något :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0