Förvirrad

Paleon går bara bra, är nog därför jag inte skriver så mycket om den längre. Bestämde ett nytt viktmål igår, den 18 april har jag varit gbp-opererad i 7 år. Skulle vara coolt om jag kunde landa på -80 kg då. Har strax under ett kilo kvar till det bara nu :)

Resten av livet då... Mentalt är jag där jag absolut inte vill vara, vet inte om jag kan skylla på PMS bara eller om jag på riktigt har en svacka. Det går från att flyga högt över molnen och må asbra till kräla på backen och bara vilja skita i allt på nån minut. Om det bara kunde stanna i endera läget men det går upp o ner hela tiden, sjukt utmattande. Om jag vore själv vore det också lättare men nu tar jag ut det på R bara för att han råkar vara i närheten. Inte har jag nån plan för att fixa det heller, jag bara orkar inte.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0